• Kehätoimitsijat
  • Tunnistusmerkitsijät

Hakutulosten määrä: 66

Nimi Sijainti Yhteystiedot Kielitaito
AHONEN ANNU AHONEN ANNU PALOKKA Keski-Suomen kennelpiiri ry. PALOKKA Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
ALASTALO KIRSI ALASTALO KIRSI VAAJAKOSKI Keski-Suomen kennelpiiri ry. VAAJAKOSKI Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä)
BERG MARIKA BERG MARIKA MUURAME Keski-Suomen kennelpiiri ry. MUURAME Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Ruotsi (avustava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
ENROTH VIRPI ENROTH VIRPI PETÄJÄVESI Keski-Suomen kennelpiiri ry. PETÄJÄVESI Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Ruotsi (pyörittävä) Ruotsi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
ERKKILÄ ELINA ERKKILÄ ELINA ÄÄNEKOIVISTO Keski-Suomen kennelpiiri ry. ÄÄNEKOIVISTO Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
FELLMAN-NÄRHI MIMORI SARI MARIA FELLMAN-NÄRHI MIMORI SARI MARIA VESANKA Keski-Suomen kennelpiiri ry. VESANKA Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Ruotsi (avustava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava) Ranska (pyörittävä) Ranska (kirjoittava)
FRIMAN TAINA FRIMAN TAINA PALOKKA Keski-Suomen kennelpiiri ry. PALOKKA Suomi (pyörittävä) Englanti (pyörittävä)
HEIMOVAARA ELISA HEIMOVAARA ELISA JYVÄSKYLÄ Keski-Suomen kennelpiiri ry. JYVÄSKYLÄ Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Ruotsi (pyörittävä) Ruotsi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava) Saksa (pyörittävä) Saksa (kirjoittava) Kreikka (pyörittävä) Kreikka (kirjoittava)
HERKMAN MARJO-KERTTU HERKMAN MARJO-KERTTU LAUKAA Keski-Suomen kennelpiiri ry. LAUKAA Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Suomi (avustava) Englanti (avustava)
HIETANEN TUIJA HIETANEN TUIJA HOIKANKYLÄ Keski-Suomen kennelpiiri ry. HOIKANKYLÄ Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Ruotsi (pyörittävä) Ruotsi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
HILPINEN JARMO HILPINEN JARMO LAUKAA Keski-Suomen kennelpiiri ry. LAUKAA Suomi (pyörittävä) Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Suomi (kirjoittava) Ruotsi (pyörittävä) Ruotsi (pyörittävä) Ruotsi (kirjoittava) Ruotsi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava) Englanti (kirjoittava) Saksa (pyörittävä) Saksa (pyörittävä) fi sv en
HINTIKKA MAARIT HINTIKKA MAARIT JÄMSÄ Keski-Suomen kennelpiiri ry. JÄMSÄ Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
HÄNNINEN SEIJA HÄNNINEN SEIJA SAHRAJÄRVI Keski-Suomen kennelpiiri ry. SAHRAJÄRVI Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
IHALAINEN TARJA IHALAINEN TARJA PENINKI Keski-Suomen kennelpiiri ry. PENINKI Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Ruotsi (pyörittävä) Ruotsi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava) Saksa (pyörittävä)
IKÄHEIMONEN TIIA IKÄHEIMONEN TIIA JYVÄSKYLÄ Keski-Suomen kennelpiiri ry. JYVÄSKYLÄ Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava)
INGERVO SIRKKU INGERVO SIRKKU PALOKKA Keski-Suomen kennelpiiri ry. PALOKKA Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
ISOKIVI TUIJA ISOKIVI TUIJA KEURUU Keski-Suomen kennelpiiri ry. KEURUU Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
KAIPIA EVELIINA KAIPIA EVELIINA JÄMSÄ Keski-Suomen kennelpiiri ry. JÄMSÄ Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
KAIVOSOJA SARI KAIVOSOJA SARI PALOKKA Keski-Suomen kennelpiiri ry. PALOKKA Suomi (pyörittävä) Ruotsi (pyörittävä) Englanti (pyörittävä)
KANGASKORTE MEIJU KANGASKORTE MEIJU MUURASJÄRVI Keski-Suomen kennelpiiri ry. MUURASJÄRVI Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Suomi (avustava) Englanti (pyörittävä) Englanti (avustava)
KIVELÄ NINA KIVELÄ NINA UURAINEN Keski-Suomen kennelpiiri ry. UURAINEN Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava)
KOIVISTO LAURA KOIVISTO LAURA KUMPUMÄKI Keski-Suomen kennelpiiri ry. KUMPUMÄKI Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava)
LAITINEN JONNA ILONA LAITINEN JONNA ILONA VAAJAKOSKI Keski-Suomen kennelpiiri ry. VAAJAKOSKI Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
LAMBERG SATU LAMBERG SATU PALOKKA Keski-Suomen kennelpiiri ry. PALOKKA Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava)
LAMMINMÄKI SARI LAMMINMÄKI SARI JYVÄSKYLÄ Keski-Suomen kennelpiiri ry. JYVÄSKYLÄ Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Ruotsi (pyörittävä) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
LANTTA PAULIINA LANTTA PAULIINA PALOKKA Keski-Suomen kennelpiiri ry. PALOKKA Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä)
LEPISTÖ ELINA LEPISTÖ ELINA JOUTSA Keski-Suomen kennelpiiri ry. JOUTSA Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
LEPOAHO KAIJA LEPOAHO KAIJA VAAJAKOSKI Keski-Suomen kennelpiiri ry. VAAJAKOSKI Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Ruotsi (avustava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
LINDFORS HANNA LINDFORS HANNA JÄMSÄNKOSKI Keski-Suomen kennelpiiri ry. JÄMSÄNKOSKI Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Suomi (avustava)
MALINEN ERNA ANNIKA MALINEN ERNA ANNIKA KINKOMAA Keski-Suomen kennelpiiri ry. KINKOMAA Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä)
MANNINEN MINNA MANNINEN MINNA HANKASALMI AS Keski-Suomen kennelpiiri ry. HANKASALMI AS Suomi (pyörittävä) Ruotsi (pyörittävä) Englanti (pyörittävä) fi en
MANNINEN MIRJA MANNINEN MIRJA HANKASALMI AS Keski-Suomen kennelpiiri ry. HANKASALMI AS Suomi (pyörittävä)
MATTILA SALLA MARIA MATTILA SALLA MARIA VAAJAKOSKI Keski-Suomen kennelpiiri ry. VAAJAKOSKI Suomi (pyörittävä) Englanti (pyörittävä)
MAUNONEN KATJA MAUNONEN KATJA PALOKKA Keski-Suomen kennelpiiri ry. PALOKKA Suomi (pyörittävä) Ruotsi (pyörittävä) Englanti (pyörittävä)
MÄKELÄ AINO MÄKELÄ AINO MUURAME Keski-Suomen kennelpiiri ry. MUURAME Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
NIEMISPELTO NIINA NIEMISPELTO NIINA JYVÄSKYLÄ Keski-Suomen kennelpiiri ry. JYVÄSKYLÄ Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Ruotsi (pyörittävä) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava) Ranska (pyörittävä) Ranska (kirjoittava)
NURMI IRMA NURMI IRMA JYVÄSKYLÄ Keski-Suomen kennelpiiri ry. JYVÄSKYLÄ Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä)
OLLILA ANU OLLILA ANU SUMIAINEN Keski-Suomen kennelpiiri ry. SUMIAINEN Suomi (kirjoittava)
PALLASKARI PIIA PALLASKARI PIIA JYSKÄ Keski-Suomen kennelpiiri ry. JYSKÄ Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
PARKKONEN MIRJA PARKKONEN MIRJA LIEVESTUORE Keski-Suomen kennelpiiri ry. LIEVESTUORE Suomi (pyörittävä)
PARRI-LUHIO TARJA PARRI-LUHIO TARJA JOUTSA Keski-Suomen kennelpiiri ry. JOUTSA Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä)
PELTOLA SARI-MAARIT PELTOLA SARI-MAARIT JYVÄSKYLÄ Keski-Suomen kennelpiiri ry. JYVÄSKYLÄ Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä)
PIETILÄINEN TARJA PIETILÄINEN TARJA NIEMISJÄRVI Keski-Suomen kennelpiiri ry. NIEMISJÄRVI Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava)
PIEVILÄINEN NINA PIEVILÄINEN NINA TIKKALA Keski-Suomen kennelpiiri ry. TIKKALA Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä)
PIRTTINIEMI KATARIINA PIRTTINIEMI KATARIINA KYYJÄRVI Keski-Suomen kennelpiiri ry. KYYJÄRVI Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Ruotsi (avustava) Englanti (pyörittävä)
PITKÄNEN LAURA PITKÄNEN LAURA KINTAUS Keski-Suomen kennelpiiri ry. KINTAUS Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Ruotsi (pyörittävä) Ruotsi (avustava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava) Englanti (avustava) Saksa (pyörittävä) Saksa (avustava)
PÄÄAHO ELSI PÄÄAHO ELSI ÄÄNEKOSKI Keski-Suomen kennelpiiri ry. ÄÄNEKOSKI Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Ruotsi (avustava) Englanti (pyörittävä)
RANTANEN TAPIO RANTANEN TAPIO VASTINKI Keski-Suomen kennelpiiri ry. VASTINKI Suomi (pyörittävä) Suomi (avustava)
ROIHA LOTTA ROIHA LOTTA KUOHU Keski-Suomen kennelpiiri ry. KUOHU Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä)
ROMO NIINA ROMO NIINA JYVÄSKYLÄ Keski-Suomen kennelpiiri ry. JYVÄSKYLÄ Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Ruotsi (pyörittävä) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava) fi en
RÄIHÄ NIINA KRISTINA RÄIHÄ NIINA KRISTINA VAAJAKOSKI Keski-Suomen kennelpiiri ry. VAAJAKOSKI Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Ruotsi (pyörittävä) Ruotsi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
SALMELA MARKO SALMELA MARKO LAUKAA Keski-Suomen kennelpiiri ry. LAUKAA Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Ruotsi (pyörittävä) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava) Ranska (pyörittävä) Espanja (pyörittävä) Espanja (kirjoittava)
SARA-AHO MARJA SARA-AHO MARJA JÄMSÄNKOSKI Keski-Suomen kennelpiiri ry. JÄMSÄNKOSKI Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava)
SEPPÄLÄ OUTI SEPPÄLÄ OUTI KEITELEPOHJA Keski-Suomen kennelpiiri ry. KEITELEPOHJA Suomi (pyörittävä)
TAIPALE KATI TAIPALE KATI JÄMSÄNKOSKI Keski-Suomen kennelpiiri ry. JÄMSÄNKOSKI Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Ruotsi (pyörittävä) Ruotsi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava) Saksa (pyörittävä) fi en ru
TAKALA MAARIT TAKALA MAARIT LEPPÄVESI Keski-Suomen kennelpiiri ry. LEPPÄVESI Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä)
TEMONEN HANNA-KAISA TEMONEN HANNA-KAISA HAAVISTO Keski-Suomen kennelpiiri ry. HAAVISTO Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä)
TOIVOLA KATRI TOIVOLA KATRI LAUKAA Keski-Suomen kennelpiiri ry. LAUKAA Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava)
TUOMAINEN SAIJA TUOMAINEN SAIJA LIEVESTUORE Keski-Suomen kennelpiiri ry. LIEVESTUORE Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä) Englanti (kirjoittava)
VALKAMA JOHANNA VALKAMA JOHANNA ÄÄNEKOSKI Keski-Suomen kennelpiiri ry. ÄÄNEKOSKI Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava)
VALKEINEN SOILI VALKEINEN SOILI SAARIJÄRVI Keski-Suomen kennelpiiri ry. SAARIJÄRVI Suomi (pyörittävä) Englanti (pyörittävä)
VALKONEN KIRSTI VALKONEN KIRSTI SAUVAMÄKI Keski-Suomen kennelpiiri ry. SAUVAMÄKI Suomi (pyörittävä) Suomi (avustava)
VANE PIRJO VANE PIRJO SUMIAINEN Keski-Suomen kennelpiiri ry. SUMIAINEN Suomi (pyörittävä)
VARONEN MINNA VARONEN MINNA HAAVISTO Keski-Suomen kennelpiiri ry. HAAVISTO Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä)
VESTERINEN PIRKKO VESTERINEN PIRKKO KORPILAHTI Keski-Suomen kennelpiiri ry. KORPILAHTI Suomi (pyörittävä) Ruotsi (avustava) Englanti (pyörittävä)
VESTERINEN SUVI VESTERINEN SUVI PUUPPOLA Keski-Suomen kennelpiiri ry. PUUPPOLA Suomi (pyörittävä) Suomi (kirjoittava) Englanti (pyörittävä)
Nimi Kennelpiiri Paikkakunta Puhelin Sposti Kielitaito
AHONEN ANNU Keski-Suomen kennelpiiri ry. PALOKKA 0405116197 annu.e.ahonen@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
ALASTALO KIRSI Keski-Suomen kennelpiiri ry. VAAJAKOSKI 050 303 4354 kirsi.alastalo@perrofan.net Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
BERG MARIKA Keski-Suomen kennelpiiri ry. MUURAME 0400-881287 marika.berg@gradia.fi Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
ENROTH VIRPI Keski-Suomen kennelpiiri ry. PETÄJÄVESI 050-512 2630 virpi.enroth@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
ERKKILÄ ELINA Keski-Suomen kennelpiiri ry. ÄÄNEKOIVISTO 040 761 6517 elina.erkkila@dhunga.fi Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
FELLMAN-NÄRHI MIMORI SARI MARIA Keski-Suomen kennelpiiri ry. VESANKA 050 371 1875 kennelcaramelon@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Ranska (kirjoittava)
FRIMAN TAINA Keski-Suomen kennelpiiri ry. PALOKKA 0408331567 friman.taina@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
HEIMOVAARA ELISA Keski-Suomen kennelpiiri ry. JYVÄSKYLÄ 014 3622247 elisaheimovaara@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Saksa (kirjoittava)
Kreikka (pyörittävä)
Kreikka (kirjoittava)
HERKMAN MARJO-KERTTU Keski-Suomen kennelpiiri ry. LAUKAA 040 5768451 marjokerttu@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (avustava)
HIETANEN TUIJA Keski-Suomen kennelpiiri ry. HOIKANKYLÄ 050 4131120 tuhietan@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
HILPINEN JARMO Keski-Suomen kennelpiiri ry. LAUKAA 0405867471 jarmo.hilpinen@bluebays.fi Suomi (pyörittävä)
Suomi (pyörittävä)
sv
en
HINTIKKA MAARIT Keski-Suomen kennelpiiri ry. JÄMSÄ 046 8926141 sugarvalleycockers@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
HÄNNINEN SEIJA Keski-Suomen kennelpiiri ry. SAHRAJÄRVI 0400618315 seihanni@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
IHALAINEN TARJA Keski-Suomen kennelpiiri ry. PENINKI 040 7081 767 ihalainen40@hotmail.com Suomi (pyörittävä)
Saksa (pyörittävä)
IKÄHEIMONEN TIIA Keski-Suomen kennelpiiri ry. JYVÄSKYLÄ 0405924156 tiia.ikaheimonen@hotmail.com Suomi (pyörittävä)
Suomi (kirjoittava)
INGERVO SIRKKU Keski-Suomen kennelpiiri ry. PALOKKA 0503270670 ingervo.sirkku@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
ISOKIVI TUIJA Keski-Suomen kennelpiiri ry. KEURUU 0400132354 tuija.isokivi@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
KAIPIA EVELIINA Keski-Suomen kennelpiiri ry. JÄMSÄ 0465513809 eveliinakaipia9@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
KAIVOSOJA SARI Keski-Suomen kennelpiiri ry. PALOKKA +358405724274 sari.kaivosoja@hotmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
KANGASKORTE MEIJU Keski-Suomen kennelpiiri ry. MUURASJÄRVI 0401643788 blessedbeasts@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (avustava)
KIVELÄ NINA Keski-Suomen kennelpiiri ry. UURAINEN 0405741994 nina.kivela@pp.inet.fi Suomi (pyörittävä)
Suomi (kirjoittava)
KOIVISTO LAURA Keski-Suomen kennelpiiri ry. KUMPUMÄKI 0449791605 lauura.koivisto@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Suomi (kirjoittava)
LAITINEN JONNA ILONA Keski-Suomen kennelpiiri ry. VAAJAKOSKI 0503455455 jonna.laitine@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
LAMBERG SATU Keski-Suomen kennelpiiri ry. PALOKKA 040 822 3030 satu.lamberg@pp.inet.fi Suomi (pyörittävä)
Suomi (kirjoittava)
LAMMINMÄKI SARI Keski-Suomen kennelpiiri ry. JYVÄSKYLÄ 040 7080170 sari.lamminmaki@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
LANTTA PAULIINA Keski-Suomen kennelpiiri ry. PALOKKA 0400-541192 pauliinal@yahoo.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
LEPISTÖ ELINA Keski-Suomen kennelpiiri ry. JOUTSA 040 766 1284 elina.lepisto@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
LEPOAHO KAIJA Keski-Suomen kennelpiiri ry. VAAJAKOSKI 040 568 4426 kaija.lepoaho@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
LINDFORS HANNA Keski-Suomen kennelpiiri ry. JÄMSÄNKOSKI 0405963564 hlindfors76@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Suomi (avustava)
MALINEN ERNA ANNIKA Keski-Suomen kennelpiiri ry. KINKOMAA 040 846 0874 erna.annika@hotmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
MANNINEN MINNA Keski-Suomen kennelpiiri ry. HANKASALMI AS +358404872283 minna.a.manninen@gmail.com Suomi (pyörittävä)
en
MANNINEN MIRJA Keski-Suomen kennelpiiri ry. HANKASALMI AS 040-963 0750 manninen.mirja@gmail.com Suomi (pyörittävä)
MATTILA SALLA MARIA Keski-Suomen kennelpiiri ry. VAAJAKOSKI 044 321 8821 ghostmoors@yahoo.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
MAUNONEN KATJA Keski-Suomen kennelpiiri ry. PALOKKA 0503951633 katja.maunonen@elisanet.fi Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
MÄKELÄ AINO Keski-Suomen kennelpiiri ry. MUURAME 0453590848 aino.makela@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
NIEMISPELTO NIINA Keski-Suomen kennelpiiri ry. JYVÄSKYLÄ 0503656489 niina.niemispelto@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Ranska (kirjoittava)
NURMI IRMA Keski-Suomen kennelpiiri ry. JYVÄSKYLÄ 050 385 6253 irma.nurmi@lassila-tikanoja.fi Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
OLLILA ANU Keski-Suomen kennelpiiri ry. SUMIAINEN +358504428868 batucanin@gmail.com Suomi (kirjoittava)
PALLASKARI PIIA Keski-Suomen kennelpiiri ry. JYSKÄ 0400694795 piia@pallaskari.fi Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
PARKKONEN MIRJA Keski-Suomen kennelpiiri ry. LIEVESTUORE 040-708 2090 mirja.parkkonen@gmail.com Suomi (pyörittävä)
PARRI-LUHIO TARJA Keski-Suomen kennelpiiri ry. JOUTSA +358407526452 tarja.parri-luhio@elisanet.fi Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
PELTOLA SARI-MAARIT Keski-Suomen kennelpiiri ry. JYVÄSKYLÄ +358445501212 cloudsdales.kennel@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
PIETILÄINEN TARJA Keski-Suomen kennelpiiri ry. NIEMISJÄRVI 0400 649 158 tarja.h.pietilainen@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Suomi (kirjoittava)
PIEVILÄINEN NINA Keski-Suomen kennelpiiri ry. TIKKALA 0405641919 nina.pievis@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
PIRTTINIEMI KATARIINA Keski-Suomen kennelpiiri ry. KYYJÄRVI 050 552 4064 katariina.pirttiniemi@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
PITKÄNEN LAURA Keski-Suomen kennelpiiri ry. KINTAUS 0407215443 laura.p.pitkanen@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Saksa (avustava)
PÄÄAHO ELSI Keski-Suomen kennelpiiri ry. ÄÄNEKOSKI 358405906836 elsi.paaaho@live.fi Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
RANTANEN TAPIO Keski-Suomen kennelpiiri ry. VASTINKI 040-767 2942 tapio.rantanen@hotmail.com Suomi (pyörittävä)
Suomi (avustava)
ROIHA LOTTA Keski-Suomen kennelpiiri ry. KUOHU 050 536 1321 kennel.zozaux@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
ROMO NIINA Keski-Suomen kennelpiiri ry. JYVÄSKYLÄ +358 44 335 2996 niina.varius@gmail.com Suomi (pyörittävä)
en
RÄIHÄ NIINA KRISTINA Keski-Suomen kennelpiiri ry. VAAJAKOSKI 0505920652 nk.raiha@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
SALMELA MARKO Keski-Suomen kennelpiiri ry. LAUKAA 040 585 9987 marko.salmela@bluebays.fi Suomi (pyörittävä)
Espanja (pyörittävä)
Espanja (kirjoittava)
SARA-AHO MARJA Keski-Suomen kennelpiiri ry. JÄMSÄNKOSKI 0400-974229 saraaho.marja@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Suomi (kirjoittava)
SEPPÄLÄ OUTI Keski-Suomen kennelpiiri ry. KEITELEPOHJA 0403608721 outiseppala@gmail.com Suomi (pyörittävä)
TAIPALE KATI Keski-Suomen kennelpiiri ry. JÄMSÄNKOSKI 040 120 4345 katijohanna.taipale@gmail.com Suomi (pyörittävä)
ru
TAKALA MAARIT Keski-Suomen kennelpiiri ry. LEPPÄVESI 050 5902633 takala.maarit@kolumbus.fi Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
TEMONEN HANNA-KAISA Keski-Suomen kennelpiiri ry. HAAVISTO 044 521 6983 hannaviivakaisa@hotmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
TOIVOLA KATRI Keski-Suomen kennelpiiri ry. LAUKAA 050 4449121 katri.b.toivola@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Suomi (kirjoittava)
TUOMAINEN SAIJA Keski-Suomen kennelpiiri ry. LIEVESTUORE 045 3150405 saijatuomainen@hotmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (kirjoittava)
VALKAMA JOHANNA Keski-Suomen kennelpiiri ry. ÄÄNEKOSKI 0405453856 valkama.johanna@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Suomi (kirjoittava)
VALKEINEN SOILI Keski-Suomen kennelpiiri ry. SAARIJÄRVI 0445102104 soilijohanna1@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
VALKONEN KIRSTI Keski-Suomen kennelpiiri ry. SAUVAMÄKI 0405911000 kirsti.valko@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Suomi (avustava)
VANE PIRJO Keski-Suomen kennelpiiri ry. SUMIAINEN 040 5207435 pirjo@vane.fi Suomi (pyörittävä)
VARONEN MINNA Keski-Suomen kennelpiiri ry. HAAVISTO 040-548 9712 varonenm@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
VESTERINEN PIRKKO Keski-Suomen kennelpiiri ry. KORPILAHTI pirkko.t.vesterinen@gmail.com Suomi (pyörittävä)
Englanti (pyörittävä)
VESTERINEN SUVI Keski-Suomen kennelpiiri ry. PUUPPOLA 0405940183 vestesu@hotmail.com Suomi (pyörittävä)